Polityka jakości

Poznaj naszą ścieżkę jakości

1. Jakość obsługi klienta. W codziennej pracy i kontaktach z klientem jesteśmy profesjonalistami. Nasi pracownicy posiadają odpowiednie kursy i szkolenia, dzięki czemu możesz być pewien jakości oferowanych przez nas porad i usług.

2. Jakość produktów. Współpracę nawiązujemy wyłącznie ze sprawdzonymi markami, które: są na rynku odpowiednio długo, zostały przetestowane przez klientów i cieszą się uznaniem. Po prostu lubimy wiedzieć, że to, co sprzedajemy, jest naprawdę dobre.

3. Jakość montażu. Montujemy nawet najtrudniejsze instalacje, pracujemy szybko i dokładnie. Co ważne, duży nacisk kładziemy na estetykę naszych prac.

4. Jakość serwisu. Jesteśmy firmą, która dba o klienta od początku do końca. Nasza troska nie kończy się wraz ze sprzedażą urządzenia czy jej montażem. Zajmujemy się też serwisem i naprawami sprzedawanych przez nas produktów.